BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 14. februar 2009

Bruk av LMS i dag

Jeg jobber i dag på en skole som bruker it's learning som læringsplattform.
Det jeg bruker dette verktøyet mest til er å legge ut filer som planer, prøver og løsningsforslag.
Det siste året har jeg lagt ut lenker til fagsteder, som kan hjelpe elevene. Jeg har også prøvd meg på multiplechoice, men slet med å finne gode alternativer. Tror matematikktester kan være lettere med Test 2.0 (som jeg snart har tenkt å prøve ut...).
Når det gjelder spørreundersøkelse har jeg brukt det en gang nå før jul. Da spurte jeg ut elevene i R2 hvor godt de kunne de ulike temaene. Dette var nyttig for meg når jeg skulle planlegge repetisjon foran Heldagsprøven.

En læringsplattform har mange muligheter. Til nå føler jeg at jeg mest har brukt de administrative mulighetene. Jeg håper at jeg etterhvert nå kommer til å bruke de pedagogiske mulighetene mer og mer.

0 kommentarer: